نوشته شده توسط : مدیر سایت

يکي از مقاصد پرطرفدار و وحبوب مسافران ايراني براي سفرهاي خارجي پايتخت کشور ترکيه، شهر تاريخي و دوست داشتني استانبول است.

اين شهر مجموعه اي از مراکز خريد شگفت انگيز، کافه ها و رستوران هاي فوق العاده، سواحل رويايي، آثار تاريخي چشمنواز، خيابان هاي بامزه و طبيعت زيبا است. به طور کلي اين شهر ترکيه هرچه يک شهر توريستي نياز دارد را يکجا در خود جاي داده است.

بطور کلي روزهاي هيجان انگيز و شب هاي آرامش بخش و بي نظير سوغات تور استانبول از تبريز است. 

تور استانبول از تبريز

 

راستي چرا تور استانبول در سال هاي اخير خواهان زيادي پيدا کرده است؟ برگزاري تورهاي هوايي و زميني به استانبول از تمامي شهرهاي ايران بخصوص تبريز در تمامي فصول سال و از همه مهم تر عدم دريافت ويزا براي سفر به ترکيه و مخصوصا پايتخت گردشگري آن استانبول، همگي باعث شده تا پکيج هاي تور استانبول محبوبيت ويژه اي پيدا کند. در همين راستا سعي داريم اطلاعات کامل از تور استانبول از تبريز به شما دهيم، بنابراين همراه ما باشيد.

اين روزها تقاضا براي سفر به استانبول نسبت به ديگر شهرهاي ترکيه بسيار بيشتر است؛ چون همانطور که مي ‌دانيد، جاذبه ‌هاي طبيعي و توريستي گوناگون و کم نظيري در اين شهر وجود دارد؛ به‌ همين‌ دليل بيشتر آزانس هاي هواپيمايي، بيشتر تمرکز خود را روي فروش تور استانبول گذاشته اند و تورهاي متنوع استابنول را از تبريز در اختيار شما قرار مي ‌دهند.

شما شهروندان تبريزي اگر قصد سفر به اين شهر زيبا سفر کنيد، پيشنهاد مي ‌کنيم به بالاي همين صفحه مراجعه کنيد تا متنوع ترين و مناسب ترين تورهاي استانبول از تبريز را مشاهده نماييد. مجموعه مسافرتي نامي گشت به شما اين تضمين را مي ‌دهد که کمترين قيمت تور را به شما عزيزان ارائه نمايد.

 

توراستانبول از تبريز لحظه آخري

تور استانبول از تبريز هوايي

 

خوب در ابتدا شايد سوال خيلي از شما شهروندان تبريزي عزيز اين باشد که چه ايرلاين ‌هاي از تبريز به سمت استانبول پرواز دارند؟ خوب 3 ايرلاين آتا، ايران ‌اير و ترکيش از تبريز به طرف استانبول پرواز مي ‌کنند. معمولا هزينه بليط رفت و برگشت ترکيش از هزينه بليط‌ هاي آتا و ايران ‌اير طبيعتا گران ‌تر تمام مي شود. ضمنا فاصله هوايي تبريز تا استانبول 1 ساعت مي ‌باشد.

تور استانبول از تبريز هوايي را مي توان در دو دسته high season "هاي سيزن" و low season "لو سيزن" قرار داد. در فصل هاي سيزن يا پرگردشگر استانبول که در واقع بازه زماني است که گردشگران زيادي مخصوصا در ايام نوروز و تابستان راهي اين شهر مي شوند و به همين دليل قيمت پروازهاي استانبول از تبريز اعم از داخلي همچون ماهان اير، قشم اير، معراج، ايران اير و کيش اير و خارجي چون ترکيش و پگاسوس به شدت افزايش مي يابد که اين عامل تاثير زيادي در افزايش نرخ پکيج تور استانبول شما از تبريز دارد.

همچنين در فصل low season که در پاييز و زمستان به جز ايام سال نو ميلادي را شامل مي شود، قيمت بليط هواپيماي استانبول کاهش چشمگيري را تجربه مي کند و در اين بازه زماني از سال حتي مي توانيد تور استانبول پرواز ترکيش را با قيمت مناسب و عالي خريداري کنيد.

 

تور استانبول از  هوايي

تور استانبول از تبريز زميني

 

معمولا تورهاي زميني استانبول از تبريز به صورت گروهي و با اتوبوس‌ هاي VIP برگزار ميشود. ما پيشنهاد مي ‌کنيم اگر به دنبال خريد تورهاي زميني استانبول از تبريز هستيد حتما تور مورد نظر خود را از يک کارگزار و يا آژانس مسافرتي معتبر و شناخته شده خريداري کنيد؛ چرا که هيچکس هيچ تضميني از اتفاقاتي که در مسير ممکن است براي شما بيافتد، را نخواهد داد.

در ادامه کشور ترکيه به دليل نزديکي اش با ايران اين امکان را فراهم کرده که تورهاي آنتاليا از تبريز و ديگر شهرهاي ايران به صورت زميني هم برگزار شود. خوب تورهاي زميني آنتاليا با اتوبوس ‌هاي توريستي انجام مي گيرد و اين تورها معمولا در ايام نوروز يا تابستان بيشتر عرضه مي شوند و حدودا 30 ساعت در راه هستيد. تورهاي زميني آنتاليا معمولا از سه مرز بازرگان، رازي و سرو امکان پذير است. 

 

تور استانبول از  زميني

قيمت تور استانبول از تبريز چقدر است؟

 

در حالت عادي، قيمت تور استانبول از تبريز معمولا از ديگر تورها ارزان ‌تر است، اما اين بدان معنا نيست که شما از شهرهاي ديگر به تبريز برويد و از آنجا به استانبول سفر کنيد ارزان ‌تر تمام مي ‌شود! نه؛ تنها به دليل فاصله کوتاه تبريز تا استانبول هزينه پرواز آن ارزان ‌تر براي شمت تمام خواهد شد.

قيمت تور استانبول از تبريز، به 2 عامل بليط رفت و برگشت هواپيما و رزرو هتل محل اقامت شما مسافران بستگي دارد. در ضمن از شهر تبريز به استانبول فقط 3 ايرلاين آتا، ايران‌ اير و ترکيش پرواز دارند که پرواز ترکيش از دوتاي ديگر کمي گران ‌تر است.

در مورد هزينه هاي هتل محل اقامت نيز اين نکته را بدانيد که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزديک ‌تر باشد، بايد هزينه بيشتري براي اقامت پرداخت کنيد و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و يا در حومه شهر باشد، هزينه اقامت شما به نسبت پايين تر مي آيد و اينکه ارزان ‌ترين هتل استانبول چيزي در حدود 10 دلار براي اقامت يک شب براي هر نفر مي ‌باشد.

براي کنترل هزينه تور استانبول از تبريز بهتر است 3 الي 4 ماه قبل از تاريخ سفر، بليط رفت و برگشت هواپيما خود را بخريد. چرا که هرچه به زمان سفر نزديک‌ تر ميشويد، قيمت بليط هواپيما استانبول افزايش پيدا مي ‌کند. براي اطمينان خاطر بهتر است 1 ماه قبل از تاريخ سفر هتل خود را نيز رزرو نماييد.

 

تور استانبول از تبريز ارزان و لحظه

تور استانبول از تبريز لحظه آخري و ارزان

 

تور لحظه آخري به اين معناست که تا ساعاتي قبل از سفر ظرفيت هتل و يا هواپيما تکميل نشده باشد که در اين صورت تورها با قيمت کمتري به فروش خواهد رسيد تا اينکه کارگزار يا آژانس برگزار کننده تور متحمل ضرر و زيان نشود.

معمولا تور استانبول از تبريز لحظه آخري و ارزان بيشتر در اوايل مهر ماه و به دليل شروع فصل مدارس، خرداد و دي ماه به دليل شروع فصل امتحانات، اواخر فروردين ماه و بعد از تعطيلات نوروز و بهمن و اسفند ماه به دليل شلوغي آخر سال شمسي در دسترس شما علاقه مندان قرار مي گيرد. 

توجه داشته باشيد که حتما در زمان خريد تورهاي لحظه آخري و ارزان استانبول از تبريز، خدمات تور را با آژانس و يا کارگزار خود چک کنيد. در ضمن آزانس مسافرتي نامي گشت به عنوان مجري مستقيم تور استانبول در اين راستا مي تواند راهنمايي و کمک هاي بسيار مفيدي را در اختيار شما قرار بدهد، تنها کافيست که با مشاوران با تجربه نامي گشت تماس حاصل نماييد.

منبع : تور استانبول از تبريز




:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: